10 May 2012

Let Me Say

\

Assalamualaikum :) Dah lama tak bukak Blogger yang comel gila nak mampuih ni //taubat jela --' Kenapa aku cakap dalam bahasa kito? Sebab, ada orang kata, english aku banyak sangat broken, jadi bila banyak sangat broken, mula lah dorang nak gossip gossip cakap ni la, tu laa. Aku tak faham lah dengan dorang. Sebenarnya dorang nak apa? Weh, tak ada guna lah sebarkan gambar tu. Gambar apa? Video yang ada sorang hamba Allah telah membuat fitnah dengan mengedit gambar. Ni aku cakap terus terang kat tempat ni. Kalau korang nak sangat aku malu, boleh. Buat lah apa yang korang suka. Tapi jangan melibatkan sesiapa termasuk keluarga aku, kawan-kawan aku dan lain-lain. Nak ejek aku nama sibudak landak? Tak kisah, not my hal, your hal because korang yang dapat dosa, not me not me. Aku just Keep Calm and Quiet. Nak aku mampus? boleh, no hal. Senang je tu. Aku selalu mengejek korang? Haha buat lawak. Aku tak mengejek, itu adalah KENYATAAN. Jadi kalau dah menyampah sangat senyap, sebab macam tulah aku rasa pasal fitnah yang korang dah buat, tapi lagi sakit hati. Kenapa aku dah baik dengan Syafiqah? Oh, itu sebab dia memang kawan baik aku. Ada problem? Tak dosa, malah mendapat pahala. Alim sangat? Oh, kalau orang cakap macam tu bukan main perli lagi alim nya alim nya, tapi kalau Justin Bieber, menjerit jerit semua. Mana hilang agama korang? Dah melayang kemana? Dan kepada geng geng yang sangat sangat benci aku, yang suka buat fitnah aku, yang suka sangat menjeling kat aku walaupun aku senyum dekat korang, sila bertaubat dengan segera. Taknak? Lantak korang laaa, aku dah nasihat korang. Okay tu je. Wslm. 

No comments:

Post a Comment