5 April 2012

Problemo.


Im back guys! Sorry I've been so long didnt see. So how yours day? cool huh? oh, me? macam biasalaa, ada jea yang terjadi. huih, penat koot. So, last week we have a camping. but only in school. best? urrmm, bole la. And a sports day. yeah I didnt win a presents #takkesapun. niha, nak cito pasal sekola. Geram laaa. Ada jea yang terjadi, aku plak yang saket ati. abang akulah, kawan akulah, sume org la! Semua org masalah. Perkara kecik pun nak terasa. Tak rasa mengada kea? Common la weh, aku ni pun manusia gak, ade perasaan.. bukan kau sorang je yang saket ati. Kau kate aku pilih kasih? aku tak kesa sebab dorang mmg kawan aku pun, nak wat caner beb. Persembahan time camping pun cam......jea. Semua orang bluuur. Macam tak berlatih ape ape pun. Kalau macam tu, baek tak payah berlatih kan? aku tiap hari kene bebel, mcm ni korang balas kat aku? niha manusia ni, aku tgk maken saket ati aku dibuatnyer. nak jugak aku penampar dia. geraamla! oh, jadi kalau ade benda yang terjadi kau nak tanyer aku, pastu aku kate aku taktahu kau kata tipu, weh! kau fike aku tahu kea sume benda yang dorang ckp? kau fike aku ni makhluk jenis apa? dala sombong. lepastu ada manusia ni dia perasan yang ada org suka dia. please la. tapi aku da maafkan dia pun, sebab dia dah jelaskan. lepastu ada kes orang fitnah kitorang sorok kasut and buli orang? what the. kalau nak fitnah agak agaklah. kitorang tahu yang kitorang selalu borak borak dekat tempat tu, tapi tak semestinya kitorang yang buat. entah entah ada org laen buat time ramai orang. logik kan? fike fike kan lah. that's all.

this post is for my friends in school. this post is in malay. so if you dont understand, dont read it because this is actually private post. thankyou, bai :)

No comments:

Post a Comment