2 November 2012


Hye Assalamualaikum

Alhamdulillah, datang jugak mood nak update blog ni. Minggu ni minggu last persekolahan. And okay rasa macam terlalu cepat masa berlalu kan? Oh ya, kitorang dah dapat markah markah peperiksaan yang kitorang dah buat minggu lepas. Pfft mustahilkan aku dapat semua A. Of course. And yang paling teruk, aku 
ada D. Whuuut? Tapi subject tu memang aku lemah sangat sangat

Macam biasa, subject tu dipanggil TKRS. TKRS memang aku tak pernah dapat A. Memang subject tu aku paling lemah. And guess what? Disebabkan markah aku tu, aku dapat the lowest dalam group. Yeay. Bijak sangaat. Day by day, banyak sangat kenangan yang ada. I'll gonna miss my classroom haha. Rasanya kelas kitorang tu special. Sebab tak bising pun. Yes memang lah bising kan kadang kadang haha tapi kira okaylah tempat tu.

Minggu ni minggu last, harini hari last. Jamuan tadi best lah jugak. Tapi takdelah semeriah yang aku jangkakan. The last thing aku buat dekat sekolah tadi is makan. Haha tak perlu pun bagitahu sebenarnya. Esok bermulalah cuti akhir tahuun. Tahun ni cuti awal sikit, taktahulah kenapa hmm. InsyaAllah, everything's gonna be okay while cuti akhir tahun ni. 

Next year is a big year for me. UPSR. Pekerti. hmm banyak lagilah. Aku berharap lah yang aku tak seteruk tahun ni, InsyaAllah. Tapi kena usaha lah. Haha. Alhamdulillah, peperiksaan baru baru ni aku dapat 5A 5B 3C 1D. Haha memanglah tak sehebat mana tapi okaylah dapat 5A. Itupun paksa diri untuk belajar. Pfft. Mengantuk tahu tak belajar haha. Doakan aku supaya dapat keputusan yang cemerlang tahun depan, Ameen :)



No comments:

Post a Comment