25 May 2012

Story Again


Assalamualaikum

Hola! haha tujuan aku bukak blogger malam ni sebab esok tak boleh bukak because esok aku tak ada dekat bandar. Esok aku dekat hutan. hohohohoh. okay macam tak pernah pergi je, padahal tahun lepas dah pergi. Harap-harap lagi best dari dulu. sebab esok dengar cite nak mandi dekat waterfall lepas junggle tracking. best! Beg aku takde lah berat and besar sangat. Normal je. Perjalanan dahnak dekat sejam.. Mesti tak tidur dalam bas, asyik gelak-gelak je macam tahun lepas. Haha lawak je melumba dengan bas lain.

Al-maklumlah, aku dah tak lama dekat Malaysia, so aku ambil kesempatan nak post bebanyak dekat blogger. nanti korang bacalah berjuta kali selama dua minggu. lol. Tadi awkward, ada budak yang tidak dikenali call aku, 

Me: Hello?
TheBudak: Hello
TheBudak: Esok pakai baju apa?
Me: Ni siapa? //aku tak jawab pun soalan budak tu, jahat kan? haha
TheBudak: Anis
Me: Anis mana pulak ni?
TheBudak: Anislah
Me: Ha?
TheBudak: Takpelah, salah nombor kot.
Me: Esok pakai baju kawad.
TheBudak: Ok.
Me: Bye
TheBudak: Bye. 
Me: *end call*

Lepastu aku macam weirdlah sebab suara dia bukan macam perempuan sebab garau, aku pun message dia, ni .... ke? lepastu dia bagitahu nama dia. Aku macam O.O tak sangka budak tu yang call aku. haha okay aku saja je post, senanyer tak penting langsung and korang bukannya faham pun siapa kalau aku bagitahu, cuma budak sekolahaku je yang kenal.

Okay, doakan kejayaan aku esok pergi hutan untuk kali kedua, doakan aku selamat sampai dekat sana. harap-harap lebih adventure hohoh.
Bai nak sleep, nanti esok ngantukk.. goodbye for two days. Wslm :))

No comments:

Post a Comment