24 May 2012

HOHOH

Assalamualaikum

haha tahukan gambar ni? ni gambar misai yang aku selalu lukis dalam kelas dan dimana sahaja. Dalam pencilbox aku penuh dengan lukisan ni. Tapi lawak, kawan-kawan aku selalu main dengan benda ni, even plaster pun diorang suruh aku lukis lepastu diorang lekat dekat bawah hidung, kreatifkan diorang? haha aku sendiri pun tak terfikir macam tu. 

Dulu, aku fikir kawan aku sorang je, iaitu kawan baik aku, Izzah Kamilah. Tapi sekarang, hidup aku berubah, dikelilingi oleh kawan-kawan aku yang setia berada disisi aku, aku tak pernah rasa keseorangan. Mesti ada je yang buat aku happy. Setiap hari aku gelak, especially dengan Iqa. dia selalu buat lawak walaupun dengan muka je. haha pelawak mithali XD kawan baik aku yang first sekali buat aku happy ialah Maryam dengan Farah. Diorang dulu time darjah 3 mmg suka gelak especially farah. okay asal aku cakap pasal gelak pulak ni? gelak tak habis habis -.-

Sebenarnya aku boring, taktahu nak buat apa, tapi jari aku ni rajin sangat nak menaip, al-maklumlah, baru lepas habis exam kannn, so rasa macam free sikit :)

Okay tu je, wslm :)

No comments:

Post a Comment