26 March 2011

Luahkan Perasaan

Kadangkadang , saya rasa keseorangan apabila tiada kawan . Tapi , saya rasa mereka tidak suka saya menjadi kawan mereka . Apa salah saya ? saya ada sakitkan hati korang ke ? Kalau ada , saya minta maaf .

Kawan baik saya sendiri tak suka saya . Diorang kata , saya ni terlalu gedik sehingga mereka taksuka saya . Ada yang cemburu sebab saya dapat semua yang saya nak . Setiap orang mesti ada kehendak mereka yang nak tetapi mereka tak dapat .

Saya tak faham lah apa yang diorang nak sebenarnya . Saya selalu cakap dalam hati saya bila tak tahan dengan perkataan yang diorang kata " Sabar Alisha , itu hanya dugaan sahaja " . Tak faham perasaan orang lain betul !

Tolonglah , kalau ada kawan kita tidak suka , jangan tuduh sembarangan . Fikir dulu sebelum cakap .
 Itu sahaja yang saya kata .

Salam ikhlas bagi sesiapa yang baca .

No comments:

Post a Comment